3 דרכים לעקוב אחר מיקום חי של Samsung Galaxy S10

לאבד את הסמארטפונים שלנו יהיה סיוט מכיוון שהסמארטפונים שלנו יכולים לקבל את המידע החיוני שלנו. לכן, אם איבדת את המכשיר שלך (או אם הוא נגנב), אז אתה יכול להשתמש מאתר טלפונים סמסונג לדעת את המיקום המדויק שלה. בנוסף, ישנם מקרים שבהם אנשים מודאגים רוצים לדעת את מקום הימצאם של ילדיהם, בן / בת הזוג ויקיריהם. במקרה זה, הם צריכים להשתמש באפליקציית גשש אנדרואיד כדי לאתר את טלפון סמסונג. אתה יכול לעשות זאת על ידי יצירת מעגלים עבור המשפחה / חברים שלך או באמצעות אפליקציית ריגול.

1. עקוב אחר מיקום חי של Samsung / הודעות דוא”ל / שיחות / שיחות / אפליקציות חברתיות / פעילויות באמצעות MSPY

כדי לעקוב אחר המיקום בזמן אמת של מישהו באופן מיידי ובקלות, mSpy מומלץ מאוד. זהו כלי מעקב נייד All-in-One, המסייע לך לעקוב אחר מיקום GPS עדכני במפה וירטואלית, לצפות בהיסטוריית המסלולים ולבדוק מיקומים אחרונים של מכשיר היעד. מלבד מעקב אחר מיקומו של מישהו, גשש מיקום GPS נייד זה מאפשר לך גם לרגל אחר הודעות טקסט, שיחות, סנאפצ’ט, וואטסאפ, היסטוריית גלישה באינטרנט, סימניות אתרים, לוח שנה, תמונה, וידאו, אפליקציות, דואר אלקטרוני וכו ‘בטלפון היעד מרחוק ובסתר.

תכונות של MSpy
  • עקוב אחר פעילות בטלפון הסלולרי: יומני שיחות, הודעות, דואר אלקטרוני, מסמך, לוח שנה, תמונה, וידאו, אפליקציות ועוד.
  • עקוב אחר המיקום הנוכחי: GPS, גידור גיאוגרפי, רישום WiFi.
  • עקוב אחר אפליקציות חברתיות: WhatsApp, Skype, Facebook, Instagram, Snapchat, Line, Kik, Tinder, Hangouts ועוד.
  • שלט רחוק: חוסם אפליקציות, הגבלת לוח זמנים.

בתוך ארבעה שלבים, תוכל להתחיל לעקוב אחר המיקום של מישהו:

שלב 1: צור חשבון MSpy

פתח את אתר האינטרנט mSpy. נווט בלחצן ההרשמה בפינה השמאלית העליונה של הדף הרשמי שלו והזן את הדואר האלקטרוני החוקי שלך כדי ליצור חשבון. זמן קצר לאחר מכן, תקבל קישור אישור, פשוט נווט לכתובת הדוא”ל שלך, הקש על הקישור כדי להפעיל את חשבונך ולאחר מכן עקוב אחר אשף ההגדרה כדי להשלים את תהליך ההגדרה הבא. בחר את מערכת ההפעלה הפועלת במכשיר היעד. כאן, אנו בוחרים אנדרואיד.

צור חשבון mSpy
שלב 2: בחירת מנוי

נכון לעכשיו, יש מהדורה: Premium Edition. הוא תומך במנוי לחודש אחד, מנוי רבעון ומנוי לשנה, אתה יכול לבדוק את כאן. בחר מנוי שאתה רוצה והמשך הלאה. סוף סוף, תוכל לראות לוח בקרה במחשב שלך.

שלב 3: התקן את אפליקציית MSpy בטלפון היעד

mSpy יספק לך קישור להורדה לאחר ההרשמה. קבל את היעד שלך Samsung Galaxy S10 ולהוריד mSpy על זה באמצעות הקישור להורדה. על פי הנחיות להתקין mSpy. היכנס באמצעות חשבון mSpy שלך ואשר ל- mSpy לגשת לנתונים בטלפון הנייד המפוקח. לאחר מכן, תוכל לבחור למחוק את סמל האפליקציה או להשאיר אותו במסך הבית.

שלב 4: התחל עם מעקב אחר המיקום

לאחר סיום תהליך ההגדרה במכשיר היעד, חזור ללוח הבקרה במחשב. כל התכונות הנתמכות מפורטות בחלונית כך שניתן ללחוץ על כל קטגוריה כדי להציג את הנתונים. כדי לעקוב אחר המיקום של מישהו, פשוט לחץ על הכרטיסייה מיקום בצד שמאל של לוח המחוונים.

גשש מיקום Samsung Galaxy S10

הערה: בפעם הראשונה שאתה נכנס ללוח המחוונים או ללוח הבקרה, לוקח קצת זמן לסנכרן את כל הנתונים מהמכשיר המנוטר. mSpy לא יצליח לסנכרן את הנתונים החדשים ביותר אם המכשיר המנוטר כבוי או מנותק לאינטרנט.

2. עקוב אחר מיקום Samsung Live עם “SAMSUNG FIND MY MOBILE”

כדי לגשת מרחוק ל-Galaxy S10 שלכם, תזדקקו לגישה לחשבון Samsung שלכם. זוהי אותה כתובת דוא”ל או חשבון שבהם אתה משתמש עבור שירותי Samsung שונים. אם השתמשתם במספר הטלפון שלכם כדי להירשם לחשבון Samsung שניתן להשתמש בו גם כדי לגשת לשירותים כדי לאתר את Galaxy S10.

  1. פתח את Samsung Find My Mobile בכל טלפון או מחשב אחר עם גישה לאינטרנט. התחברו באמצעות פרטי הכניסה שלכם לחשבון Samsung.
  2. ברגע שאתה מחובר בצד ימין תראה את כל האפשרויות שאתה יכול לבצע באמצעות שירות זה על מנת לאתר גלקסי S10 אבוד.
  3. אם הטלפון שלך מחובר לאינטרנט ושירותי המיקום שלו פועלים, תראה את המיקום החי שלו על המסך שלך באמצעות מפות Google.
  4. אם לא היה לך חשבון Samsung ב- Galaxy S10 שלך לפני שאיבדת אותו, תוכל להשתמש בשיטה 1. אולי זה יהיה שימושי כדי למצוא את הטלפון שלך.
Samsung מצא את הנייד שלי כדי לעקוב אחר מיקום Samsung Galaxy S10

3. עקוב אחר מיקום Samsung Live עם “ANDROID FIND MY DEVICE”

שיטה זו כללית יותר והיא פועלת כמעט בכל מכשיר אנדרואיד. אתה רק צריך גישה לאינטרנט וגישה לשירותי מיקום בטלפון שלך. כדי ששיטה זו תעבוד, דרושה לך גישה לחשבון Gmail שבו השתמשת בטלפון Samsung שלך כדי לגשת לחנות Google Play ולשירותים בטלפון שלך. זהו אותו מזהה דוא”ל שבו אתה משתמש בעת הגדרת טלפון Android שלך.

  1. קודם כל, פתח את Android מצא את המכשיר שלי בכל טלפון או מחשב עם גישה לאינטרנט. אתה יכול גם להוריד את האפליקציה שלו מחנות Google Play.
  2. לאחר שתסיים, היכנס באמצעות מזהה Gmail שלך.
  3. עכשיו תראה את המיקום של הטלפון שלך יחד עם כל התכונות שהוזכרו לעיל כמו צלצול, נעילה ומחיקה.
  4. אם הטלפון שלך אינו מחובר לאינטרנט באותו זמן או שהגנב כיבה אותו לאחר שגנב אותו, תראה את המיקום האחרון שבו הוא היה מקוון ומחובר לאינטרנט.
Google מצא את המכשיר שלי כדי לעקוב אחר מיקום Samsung Galaxy S10

זה הכל על איך לעקוב ולאתר Galaxy S10 או S10+ אבודים. אם המדריך הזה עזר לכם להחזיר את ה-Galaxy S10 שלכם. אנא שתפו אותנו בתגובות.

תזכורות: כל האפליקציות או הכלים שהוצגו במאמר זה יהיו לשימוש חוקי בלבד. פעל בהתאם לתנאי השימוש ולהסכם הרישיון למשתמש קצה (EULA) לפני שתנסה אחד מהם. כל ההשלכות של שימוש לא תקין צריכות להיות מוטלות על המשתמשים.