צפה בהיסטוריית הגלישה ב- Samsung Galaxy S20

בדיוק נתקלתי בשאלה ברדיט והיא ‘אתה יכול פתאום לבדוק את היסטוריית הגלישה באינטרנט של כל אדם אחד; על מי אתה מסתכל ולמה?’. התשובה העיקרית שמצאתי היא די מצחיקה והיא ‘הייתי שמח לראות את היסטוריית החיפושים של דונלד טראמפ, למרות שאני כנראה כבר יודע מה יש שם’. אז האם אי פעם חשבת שתוכל להציג את היסטוריית הגלישה שלך בסמארטפונים כמו Samsung Galaxy S20/S20 Ultra או iPhone מבלי שהוא או היא יידעו?

חלק 1: כיצד להציג את היסטוריית ספארי במכשירי iOS?

סטפ 1: פתחו את Safari. זוהי אפליקציה לבנה עם סמל מצפן כחול עליה.

סטפ 2: הקש/י על כפתור הספר. הוא נמצא משמאל לשני הריבועים החופפים בפינה השמאלית התחתונה של המסך.

סטפ 3: הקש על הכרטיסייה “היסטוריה”. סמל בצורת שעון זה נמצא בפינה השמאלית העליונה של המסך.

Stpe 4: סקור את היסטוריית הגלישה שלך. הקשה על ערך בדף זה תעביר אותך לדף האינטרנט של הערך. כדי להסיר פריטים מהיסטוריית הגלישה שלך, הקש על נקה בפינה השמאלית התחתונה של המסך ולאחר מכן בחר מסגרת זמן כשתתבקש.

חלק 2: כיצד להציג היסטוריית גלישה ב- Samsung Galaxy S20 / S20 Ultra?

mSpy, ספק פתרונות ניטור מקצועי המתמחה בכלי מעקב וניטור למשתמשי סמארטפונים, עוזר לך לקבל גישה להיסטוריית גלישה, מיקומים, אנשי קשר, שיחות, הודעות טקסט, תמונות ואפליקציות חברתיות מרובות כמו WhatsApp, סקייפ, פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ’ט, קו, Kik, טינדר, Hangouts וכו ‘. עם פתרון שליטה אולטימטיבי זה, תוכל לעקוב אחר המכשיר כרצונך.

עם MSpy אתה יכול
  • צפה בקישור של אתר הגלישה
  • קבל את הרשומות הנכונות של תאריך ושעת הגלישה
  • קבל את כל המידע הזמין עבור היסטוריית גלישה
שלב 1: צור חשבון MSpy

בקר באתר הרשמי של mSpy בדפדפן שלך הזמין הן למחשבים שולחניים והן למכשירים ניידים, הקש על הירשם ולאחר מכן הזן את כתובת הדוא”ל האותנטית שלך כדי להירשם אליה. בקרוב תקבל קישור אישור בדוא”ל שלך כדי להפעיל את חשבונך. לאחר מכן בצע את האשף שעל המסך כדי להגדיר אותו.

רשום חשבון mSpy
שלב 2: התקן את אפליקציית MSpy במכשיר סמסונג

ייתכן שיהיה עליך לבחור מנוי כדי להפעיל את השירות. לקבלת מידע נוסף על מחירים, אתה יכול פשוט לבדוק כאן. לאחר שתסיים, תקבל קישור להורדה. פשוט הורד והתקן את האפליקציה במכשיר היעד, ולאחר מכן היכנס לחשבון mSpy שלך, ופעל לפי ההוראות שניתנו כדי להגדיר ולתת לאפליקציה הרשאה לגשת לנתונים בטלפון Android המפוקח.

הערה: לאחר השלמת כל התהליכים והפעלת השירות, אתה רשאי למחוק את סמל האפליקציה או להשאיר אותו במסך הבית.

שלב 3: התחל להציג היסטוריית גלישה במכשיר סמסונג

כעת, חזור ללוח הבקרה, הקש על היסטוריית גלישה בחלונית השמאלית כדי להתחיל לעקוב אחריה ב- Samsung Galaxy S20/ S20 Ultra. תקבל את הקישור של אתרי גלישה ואת רשומות היום והשעה. שים לב כי mSpy לא יצליח לסנכרן את הנתונים החדשים ביותר אם המכשיר בפיקוח כבוי או מנותק לאינטרנט.

הצגת היסטוריית גלישה בטלפון Android

תקציר: במאמר זה אנו מראים לך כיצד להציג את היסטוריית הגלישה במכשירי iOS וכיצד להציג אותה ב- Samsung Galaxy S20 / S20 Ultra מבלי לדעת. אגב, אם אתה רוצה לסנכרן את היסטוריית Safari שלך בין מכשירי iOS או לשחזר אותה מגיבוי iCloud / iTunes ל- iOS, אתה יכול פשוט לנסות Synchronize Data Transfer.

תזכורות: כל האפליקציות או הכלים שהוצגו במאמר זה יהיו לשימוש חוקי בלבד. פעל בהתאם לתנאי השימוש ולהסכם הרישיון למשתמש קצה (EULA) לפני שתנסה אחד מהם. כל ההשלכות של שימוש לא תקין צריכות להיות מוטלות על המשתמשים.